نامه ی عاشقانه ی غضنفر به دوست 2خترش


غریـــــــــــــــــــــــــــــــــب اشــــــــــــــــنا

 اااااااه ای عشق من چند روزیه ک دلم برات گرفته و گلبم مثل ی ساعت دیواری هر دقیقه 60 لیتر اب را تقسیم بر مجذور  مربع میکنه حالا بگو بقال محل ما چند سالشه؟ 

امروز یاد ان روزی افتادم ک تو من را دیدی و یک دل نه 100 دل مرا عاشق خودت کردی یادت می اید؟ ای بابا عجب گیجی هستی یادت نمی اید؟ 

خیلی خنجی اصن خودم میگم اون روز ک من زیر درخت گیلاس سر کوچه اب و با بربری کوفت می کردم ناگهان پدرت تو را با جفتک از خانه بیرون انداخت و من مثل اسب ب تو خندیدم خیلی از دست من ناراحت شدی ولی با عشگ و علاگه  ب طرف من امدی خیلی محکم لگدی ب شکمم زدی و رفتی ان لگد را ک زدی برق از چشمانم پرید و حسابی عاشقت شدم از ان روز ب بعد من هر روز زیر درخت گیلاس می ایستادم تا تو را ببینم ولی هیچوقت ندیدم اول فکر کردم شاید خانه یتان را عوض کردید ولی بعدا فهمیدم درخت گیلاس را اشتباه امده بودم 

داداشم داشت ب گاب نگاه میکرد 2 تا زدم تو سرشو بهش گفتم تو خودت مگه ناموس نداری ب 2ختر مردم نگاه میکنی؟ 

ی چیزی بهت میگم ولی ناراحت نشی گوساله! این چ وضعه ابراز عشقه؟

ناراحت شدی خاک تو سر بی جنبت کنم ادم اینقد بی جنبه؟

ولی میدونم یکی از این روزا سرتو میندازی پایین و عین ی بچه ی ادم میای تو خونه ی من راستی داری میای 10 تا نون بربری سر راهت بجیر 

ی روزی میام خواستگاریت میخوام خیلی گرم و صمیمی باباتو ببوسم و چند تا شوخی دستی هم باهاش میکنم ک حسابی اول زندگی با هم رفیق شیم راستی کله ی بابات مثل نور افکن میمونه بعد از عرو30 بهش بجو خیلی طرف خونه ی ما پیداش نشه من ادم کچل ببینم مزاجم بهم میریزه!

چند وقت پیش برات ی دسته گل از باگچه برات کندم ک سر راه دادمش ب ی 2ختر دیگه فچر بد نکن 2ختره داشت نگام میکرد منم تو رودر وایسی جیر کردم و گل و دادم بهش اونم لبخند ملیحی از ته رودش ب من زد 2رسته 2ختره خیلی از تو خوشگل تر بود ولی چیکار کنم ک بیخ ریش خودمی

راستی من عاشگه گرمه سبزی ام البته (بعد از تو ) اگه برام خواستی درست کنی حواست باشه ک بی نمک باشه بسوزه بد طعم بشه همچین لگدی بهت میزنم ک نفهمی از من خوردی یا از خر!

خلاصه اینکه بی گراری نکن ی بیت شعرم برات گفتم خوشت اومد ک اومد نیومدم ب درک!

بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم           فکر نکن یاد تو بودم داشتم اونجا ول می گشتم

 


نظرات شما عزیزان:

arefe
ساعت15:38---6 آذر 1391
شمیلا جون عزیزم عالی بود خیلی خوب بود ولی ب جای این کارا درس بخون دختر افرین
پاسخ:خواهش میکنم فدات شم اخه مشکل اینجاست ک درس نداریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:عکس,عکس 2ختر خوشگل,ساعت 8:53 توسط sh pishrOo| |


Power By: LoxBlog.Com

head>